Στο δημοσιεύμα για τα τεκταινόμενα στα διοικητικά του ποδοσφαιρικού Πειραιά, αποκαλύψαμε τα όσα είπε ο Μπρατσόλης στο ΔΣ της ΕΠΣ για την πρόσκληση που απηύθυνε στο Γιώργο Ανατολάκη, προκειμένου να παρέμβει για να σώσει την υπόθεση με τα μπαράζ.
Η αντίδραση του υποψηφίου προέδρου για τις εκλογές του Ιουνίου ήταν άμεση με τον Ανατολάκη να παραδέχθηκε την επικοινωνία του με τον Μπρατσόλη, την οποία ωστόσο έκρινε άκαιρη και άτοπη από την στιγμή που είχε ληφθεί ήδη η απόφαση για τα μπαράζ...
Αναλυτικά η δήλωση - απάντηση του Γιώργου Ανατολάκη:
«Σχετικά με την αναφορά Μπρατσόλη στο χθεσινό ανοιχτό ΔΣ της ΕΠΣΠ ότι ζητήθηκε η συμβολή μου στην υπόθεση των μπαράζ ανόδου στην Γ΄ Εθνική, έχω να παρατηρήσω τα εξής:
Η αντίδραση του υποψηφίου προέδρου για τις εκλογές του Ιουνίου ήταν άμεση με τον Ανατολάκη να παραδέχθηκε την επικοινωνία του με τον Μπρατσόλη, την οποία ωστόσο έκρινε άκαιρη και άτοπη από την στιγμή που είχε ληφθεί ήδη η απόφαση για τα μπαράζ...
Αναλυτικά η δήλωση - απάντηση του Γιώργου Ανατολάκη:
«Σχετικά με την αναφορά Μπρατσόλη στο χθεσινό ανοιχτό ΔΣ της ΕΠΣΠ ότι ζητήθηκε η συμβολή μου στην υπόθεση των μπαράζ ανόδου στην Γ΄ Εθνική, έχω να παρατηρήσω τα εξής:
Η ερώτηση μου είναι
απλή. Με ποια θεσμική μου
ιδιότητα θα μπορούσα εγώ να παρέμβω στο
θέμα για ανατροπή της απόφασης,
και μάλιστα 5 ημέρες αφότου πάρθηκε. Αν ήθελε ο κ. Μπρατσόλης
την προσωπική μου συμβολή θα έπρεπε να
με είχε καλέσει κι ενημερώσει κι εμένα
και τα σωματεία πρίν βγεί η απόφαση, για
την από κοινού αντιμετώπιση της.
Δεν το έπραξε όμως
και γι΄ αυτό έχει τεράστια ευθύνη. Θεωρώ ότι οι εκ των
υστέρων προσπάθειες σ' ένα θέμα που
έχει κριθεί-κι ας μην υποτιμούμε τα
σωματεία- είναι απλά για την δημιουργία
εντυπώσεων».
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Κάνε σχόλιο