Απάντηση Μπρατσόλη...

Με αφορμή την δήλωση Βασιλειάδη, αλλά και τη θέση του Νέου Ποδοσφαιρικού Πειραιά, ο πρόεδρος της ΕΠΣ Πειραιά και επικεφαλής της παράταξης Ποδοσφαιρική Συνεργασία, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Είναι άδικο, για την σημερινή διοίκηση της ΕΠΣΠ και εμένα προσωπικά να μου (μας) αποδίδεται ο χαρακτηρισμός της «αχαριστίας του ευεργεντηθέντος»…

Αγαπητέ κ. Βασίλη Βασιλειάδη γνωρίζετε ότι η ΕΠΣΠ “απ’ τη καρδιά της” αναγνώρισε και ευχαρίστησε τον πρόεδρο του Ολυμπιακού κ. Βαγγέλη Μαρινάκη για την κάθε μορφής συνεισφορά του προς το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο του Πειραιά- και όσον αφορά δε στην οικονομική της πλευρά, αυτή αποδόθηκε ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ στα σωματεία μέλη μας, μέσω της κάλυψης των ιατρών και των διαιτητών των διοργανώσεων υποδομών, των περιόδων 2011-12 και 2012-13.

Δεν υπήρξε επίσης στιγμή που η Ένωσή μας να μην σας ευχαρίστησε για τις θετικές εισηγήσεις σας, που συνέβαλαν στην έγκριση παραχώρησης του Γ. Καραϊσκάκης για να πραγματοποιηθούν οι τρεις τελικοί κυπέλλου Πειραιά τις χρονιές 2011, 2012, 2013.

Θεωρώ ότι η εκάστοτε χορηγική βοήθεια που κρίνει να παρέχει ο πρωταθλητής Ολυμπιακός μας προς το παμπειραϊκό ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο, συνδέεται με την ΚΥΡΙΑ επιλογή του να στηρίζεις τις υποδομές του ποδοσφαίρου μας και για αυτό φυσικά είναι απολύτως ΑΠΟΔΕΚΤΗ.

Προς άρση δε οποιασδήποτε παρανόησης και σε ότι με αφορά, γνωρίζετε προσωπικά αγαπητέ κ. Βασίλη Βασιλειάδη, ότι ο Στέλιος Μπρατσόλης, καταβάλει ότι οικονομικά απαιτείται για να παρακολουθεί τον Ολυμπιακό, εντός και εκτός Ελλάδας – συνεχίζοντας από μικρό παιδί να παραμένει ανιδιοτελής Ολυμπιακός – ανεξάρτητα αν στηρίζεται ή όχι από τον Ολυμπιακό στις προσεχείς εκλογές της ΕΠΣΠ.

Όσον αφορά δε την ανακοίνωση του «Νέου Ποδοσφαιρικού Πειραιά» της 18/05/13 σημειώνω ότι τα «δώρα των Δαναών», δεν αφορούν τον Ολυμπιακό… ούτε καταφέρονται κατά της αναγκαιότητας στόχευσης εξεύρεσης χορηγιών στις ερασιτεχνικές μας διοργανώσεις.

Εξάλλου είναι γνωστό ότι διοικητικά εισήγαγα αυτόν τον προσανατολισμό κατορθώνοντας με αξιοπρέπεια και ανεξαρτησία να εισρεύσουν στην ΕΠΣΠ τα τελευταία 13 χρόνια επιπλέον χορηγικοί πόροι σχεδόν ενάμιση εκατομμύριο ευρώ, που διατέθηκαν υπέρ των σωματείων μας, καλύπτοντας κυρίως και σχεδόν ολοκληρωτικά το κόστος των διαιτησιών, ιατρών και αναγκών όλων των αγώνων των διοργανώσεών μας από το 2000 έως και το 2010.

Σχετικά με όλα τα αναφερόμενα στην ίδια ανακοίνωση, θεωρώ ότι τα σωματεία μας έχουν την ικανότητα να την ΚΡΙΝΟΥΝ και να ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΟΥΝ τη ΔΙΑΔΡΟΜΗ και την ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ του καθένα μας ξεχωριστά.

Και μια σημείωση μόνο αν μου επιτρέπετε: Αφαιρέστε τουλάχιστον από το λεξιλόγιό σας την λογική της «εκδίκησης του παρελθόντος»…

Καταθέστε στον ποδοσφαιρικό Πειραιά – που έως σήμερα αγνοεί – τις διοικητικές ΘΕΣΕΙΣ σας με τα όποια ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ σας και όχι την ΣΥΓΧΥΣΗ σας…».

Σχόλια

TOP NEWS

Homo epistimonous

Δεν πείνασαν, ούτε κρύωσαν...

Η Τσέλσι ισοπέδωσε τον Παναθηναϊκό

Πρώτο Champions League για την Παρί Σεν Ζερμέν, 5-0 την Ίντερ στον τελικό!

Στην τελική ευθεία για τον Μαραθώνιο: Μπείτε στην «Ομάδα Προσφοράς ΟΠΑΠ» με τρία απλά βήματα (video)

Να τους σκίζει το λαρύγγι...

Απέφυγε τα χειρότερα η ΑΕΚ, 2-2 με Βόλο στο Πανθεσσαλικό (video)

Πέρασε από του Ρέντη ο ΠΑΟΚ, 3-2 τον Ολυμπιακό

Translate

ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ!

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Επικοινωνία

flogaspot@gmail.com