Συγκεκριμένα ο πρόεδρος της ΕΠΣ Πειραιά ανέφερε τα εξής:
«Είχα την σχετικη αίσθηση...οτι οι «πολλά υποσχόμενοι» νηφαλιοι «Νεοι σωτήρες του ποδοσφαιρικού Πειραια», δεν θα έδειχναν κομπασμο, αλλά περίσκεψη αναλογη και αντίστοιχη του ρόλου που επιζητούν...
Τους ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ (!) για το αυθεντικό ενδιαφέρον τους και την σαφη καταδίκη αυτών - όποιοι κι αν ειναι - που βανδαλισαν τα γραφεια - έδρα της Ένωσης μας τα ξημερώματα της Μεγάλης Παρασκευής.
Η πραγματικότητα λέει ότι το σπιτι των σωματειων μας, μεσα στο τελευταιο διάστημα των επτάμιση μηνων, δέχθηκε τρεις επιδρομικές επιθέσεις απο κάποιους που σκοπεύουν να κάνουν κακό και μόνον κακό στο Παμπειραικο μας Ποδοσφαιρο.
Πρόσθετω δε επιπλεον τις καταστροφές και βανδαλισμούς που δέχθηκε το διπλανό με την Ένωση πολυτραυματισμένο Γήπεδο του ΣΕΦ - που μας ανάγκαζε κάθε φορά, απευθυνομενοι παντου να το αποκαθιστουμε.
Το ποιοι ειναι αυτοί, γιατί τα έκαναν, αν οι εγκληματικές πράξεις τους συνδέονται μεταξυ τους ή ποιες ήταν οι προθεσεις τους, θα το βρουν η αστυνομία, οι ανακριτικες και οι υπεύθυνες υπηρεσιες τους.
Οι συμετεχοντες στο Ποδόσφαιρο του Πειραιά, θυμούνται και άλλες τέτοιες εγκληματικές πράξεις που συνέβησαν στην «παλιά ένδοξη.. μετά Αλεξανδρούπολη εποχή...», οταν δυο εμπρησμοί, επί διοικήσεως του αειμνήστου Παναγιώτη Σαλπέα, κατέστρεψαν το αρχείο της Ένωσης μας.
Οσον αφορά τα περι «μετανοίας μας», ..μπας και μας δοθεί «χάρις» η άφεση αμαρτιών, μας Θυμίζουν τα διάγγελματα «...διότι δεν συνεμορφωθειν προς τας υποδείξεις...».
Ελπίζουμε δε επίσης οτι εσείς οι αψεγαδιαστοι ...κριτές και δικαστές μας, να μας αναγνωρίσετε τουλάχιστον το... ελαφρυντικό του «πρότερου έντιμου βίου».
Ε κατι ειναι και αυτό, θα αποδείξετε έτσι, εκτος των αλλων αδιαμφισβήτητων προσόντων σας..., και την Μεγαλοψυχια σας.
Δηλωνω υπευθυνα σε ολα τα σωματεία μας, οτι με την απαιτούμενη καθημερινή εργασία, σοβαρότητα και στιβαροτητα, συνεχιζουμε την διεκδικηση για τα δικαιώματα του Παμπειραικου Κοινωνικού Ερασιτεχνικού Ποδοσφαιρου μας.
Αυτο θα κάνουμε μέχρι τις Ενωσιακες εκλογές του Ιούνιου 2013.
Το ίδιο θα εξακολουθησουμε πολαπλασιαστικα να κάνουμε, με την εμπιστοσυνη τους και στη νεα διοικητική θητεία μας».
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Κάνε σχόλιο