![]() |
| Έπεσε μαχόμενος ο Μπρατσόλης |
Αναλυτικά η επιστολή του απερχόμενου προέδρου της ΕΠΣΠ:
«Στην Εκλογοαπολογιστικη Συνέλευση της 17/6/13 της Ενωσης μας , και με απόλυτα Δημοκρατικές Διαδικασίες, οι εκλέκτορες των Σωματείων Ακουσαν, Μίλησαν, Εκριναν και Αποφάσισαν. Ευχαριστω όλους τους συμμετέχοντες για την συμβολή τους - στην ολη διαδικασια διεξαγωγήs της Γ.Σ. - γεγονός που προσέθεσε Επιπλέον Κυρος στο Παμπειραικο μαs Ποδοσφαιρο.
Οι Εκλέκτορες των Σωματείων - με συντριπτική Πλειοψηφία απέρριψαν την Διοικητική Εκλογικη πρόταση Της ' ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ' καταψηφιζοντας και τον Διοικητικό Απολογισμό της Διοικησηs μαs,της περιόδου 2012-13.
ΕΙΝΑΙ ΣΕΒΑΣΤΕΣ ! ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ . ΕΚΕΙΝΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΕΡΜΗΝΕΥΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΜΟΥ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΟ ΕΠΙΛΟΓΩΝ ΤΟΥΣ.
Συγχαίρω! Την ΝΕΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ Ε.Π.Σ.Π., τον Νεο Προεδρο της Ενωσης Κύριο Γιωργο Ανατολακη, όλους τους Εκλεγέντες, τον Συνδυασμό «Νεος Ποδοσφαιρικος Πειραιας » που έχει πλέον όλη την ευθύνη Διοικησης της Ενωσης μας και εύχομαι σε όλους, απο ΚΑΡΔΙΑΣ, ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ! Είμαι Ιδιαίτερα Περήφανος που τα Σωματεία μας μου έδωσαν το δικαίωμα, να είμαι και Προεδρος της ιστορικής μας Ενωσης για την τετραετία 2009-2013.
Ευχαριστω! Τα σωματεία που με τίμησαν, όλους τους Συνάδελφους μου στο απερχόμενο ΔΣ της ΕΝΩΣΗΣ, ως και όλους τους συμμετέχοντες στον συνδυασμό μας, που δώσαμε μαζι και συσπειρωμένοι την Εκλογική Μαχη, Καταθέτοντας στο Ποδοσφαιρικό Πειραιά Την Διοικητικη Φιλοσοφία μας. Με Ηρεμία, Νηφαλιότητα και Ευθύνη θα ενημερώσουμε άμεσα τον Ποδοσφαιρικό Πειραιά για τιs αυριανες Αποφάσεις μας.
Στέλιος Μπρατσολης
Απερχόμενος Προεδρος Ε.Π.Σ.Π.».

Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Κάνε σχόλιο