Καμπάνες σε Ολυμπιακό


Στην τιμωρία του Παναγιώτη και Γιώργου Αγγελόπουλου, αλλά και του Γιώργου Μπαρτζώκα για τη συμπεριφορά και τις δηλώσεις τους μετά το τέλος του τέταρτου τελικού με τον Παναθηναϊκό προχώρησε η ΕΦΙΠ.

Ο Παναγιώτης Αγγελόπουλος τιμωρήθηκε από την Επιτροπή Φιλάθλου Πνεύματος με ποινή εξάμηνης απαγόρευσης εισόδου στα γήπεδα με τριετή αναστολή, ο Γιώργος Αγγελόπουλος με τρίμηνη τιμωρία με τριετή αναστολή. Αιτία της τιμωρίας των ιδιοκτητών της ΚΑΕ Ολυμπιακός οι δηλώσεις τους μετά την ήττα του Ολυμπιακού στο ΣΕΦ από τον Παναθηναϊκό, στον τέταρτο τελικό της περσινής Basket League ΟΠΑΠ, όταν αναφέρθηκαν στην εθνική ομάδα αλλά και στον πρόεδρο της ΕΟΚ Γιώργο Βασιλακόπουλο.

Όσον αφορά τον Γιώργο Μπαρτζώκα, ο κόουτς της ομάδας του Πειραιά τιμωρήθηκε με δίμηνη απαγόρευση εισόδου στα γήπεδα, με μονοετή αναστολή, για τα όσα είπε στη συνέντευξη Τύπου μετά το τέλος του ίδιου αγώνα.

Σχόλια

TOP NEWS

Δεν πείνασαν, ούτε κρύωσαν...

Να τους σκίζει το λαρύγγι...

Ο WADA εξουσιοδότησε εκ νέου τον RUSADA για την διενέργεια ελέγχων ντόπινγκ

Ο Γιαννακόπουλος έκανε το λάθος με Αταμάν

Homo epistimonous

Τέσσερις αγωνιστικές κεκλεισμένων των θυρών και πρόστιμο 150.000 ευρώ στον Ολυμπιακό (pics)

Οι βετεράνοι της ΑΕΚ παίζουν με τον Ακρίτα Χλώρακα (εικόνες)

Θα έρθει χοντρό στραπάτσο για ΟΦΗ

Translate

ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ!

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Επικοινωνία

flogaspot@gmail.com