![]() |
| Καυστική ανακοίνωση με πολλές αιχμές από την Ένωση Συντακτών |
Ο φόβος τους είναι μήπως και γίνουν γνωστά όλα ΟΣΑ έχουν κάνει, τα τελευταία χρόνια, εκεί μέσα (με το Χρηματιστήριο, τα τοξικά ομόλογα, τα αμοιβαία κεφάλαια, το κούρεμα του PSI, τις χρόνιες διαχειριστικές ατασθαλίες που ελέγχονται δικαστικά και τα ομόλογα που συνεχίζουν να σπάνε).
Οι υπέρμαχοι για τη μετατροπή του ΕΔΟΕΑΠ σε επαγγελματικό ταμείο, εκδηλώνονται πλέον ανοιχτά. Και δεν είναι μόνο η κυβέρνηση και οι εργοδότες. Είναι οι ίδιοι που παραδίδουν το αγγελιόσημο στους ιδιοκτήτες των ΜΜΕ, αφού αποδέχθηκαν την ταφόπλακα που βάζει ο νόμος για το ΕΤΑΠ-ΜΜΕ.
Έτσι:
- Προσπαθούν να παρουσιάσουν επιχειρήματα που ταυτίζονται με τις εργοδοτικές επιδιώξεις, τις οποίες συμμερίζεται, δίχως να κρύβεται, το δίδυμο Κατρούγκαλου-Πετρόπουλου. Και,
- Συμφωνούν ότι είναι «ιδιωτική υπόθεση» η ασφάλιση των δημοσιογράφων και των άλλων εργαζόμενων στα ΜΜΕ.
Η θέση της ΕΣΗΕΑ, όπως εκφράστηκε στη χθεσινή σύσκεψη του ΕΔΟΕΑΠ αλλά και στη σημερινή σύσκεψη της ΠΟΕΣΥ, είναι αταλάντευτη: Εμείς δεν προσυπογράφουμε την καταστροφή για να διαπραγματευτούμε μετά τα υλικά της κατεδάφισης. Αυτή τη δουλειά την έχουν αναλάβει άλλοι. Οι ευθύνες έχουν ονοματεπώνυμο. Ούτε συμβιβασμός, ούτε συγκάλυψη.

Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Κάνε σχόλιο