Χριστινάκη: «Αξίζουμε ένα μετάλλιο»


Ύστερα από την βαριά ήττα στον ημιτελικό του Ευρωμπάσκετ, από τις Γαλλίδες, οι Ελληνίδες μπασκετμπολίστριες στρέφουν όλη την προσοχή τους στον «μικρό τελικό» με το Βέλγιο, ώστε να παλέψουν για την 3η θέση.

Ενδεικτικές είναι οι δηλώσεις της Ελεάννας Χριστινάκη, η οποία τόνισε: «Αυτή θα είναι μια πολύ σημαντική μέρα για εμάς. Πρέπει να δούμε τα λάθη μας από αυτό τον αγώνα. Η Γαλλία έπαιξε πολύ καλά και γενικά είναι πάντα στους τελικούς. Έχουμε πρόβλημα στο επιθετικό κομμάτι και πρέπει να βρίσκουμε λύσεις και εμείς οι μικρότερες να βοηθάμε τις μεγαλύτερες να παίρνουν ανάσες. Από εκεί και πέρα κάποια πράγματα δεν βγήκαν και σίγουρα στεναχωρηθήκαμε. Αυτό, όμως, θα κρατήσει λίγο ακόμα και θα συγκεντρωθούμε για το Βέλγιο. Είναι ένα παιχνίδι ζωής ή θανάτου, η ομάδα μας έχει κάνει την υπέρβαση, της αξίζει ένα μετάλλιο και εμείς το θέλουμε πάρα πολύ».
 
ΑΠΕ-ΜΠΕ

Σχόλια

TOP NEWS

Homo epistimonous

Η Τσέλσι ισοπέδωσε τον Παναθηναϊκό

Πρώτο Champions League για την Παρί Σεν Ζερμέν, 5-0 την Ίντερ στον τελικό!

Στην τελική ευθεία για τον Μαραθώνιο: Μπείτε στην «Ομάδα Προσφοράς ΟΠΑΠ» με τρία απλά βήματα (video)

Απέφυγε τα χειρότερα η ΑΕΚ, 2-2 με Βόλο στο Πανθεσσαλικό (video)

Να τους σκίζει το λαρύγγι...

Πέρασε από του Ρέντη ο ΠΑΟΚ, 3-2 τον Ολυμπιακό

Άρης-Κηφισιά 1-1: Το «κύκνειο άσμα» του Χιμένεθ στο «Βικελίδης» (video)

Translate

ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ!

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Επικοινωνία

flogaspot@gmail.com