Γ. Μώραλης: «Ντροπή και ασέβεια η βεβήλωση του μνημείου για τον Ποντιακό Ελληνισμό»


Το Μνημείο για την Γενοκτονία των Ποντίων βεβήλωσαν άγνωστοι και ο Δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης του λογαριασμού του στο facebook καταδίκασε το περιστατικό γνωστοποιώντας και την σύλληψη του ενός εκ των δραστών.

Συγκεκριμένα, έγραψε τα εξής: «Η πράξη αυτή αποτελεί μεγάλη ντροπή και ασέβεια. Το γεγονός ότι ένας εκ των δραστών έχει συλληφθεί είναι μια θετική εξέλιξη. Πρέπει να κατανοήσουν όλοι ότι τέτοιου είδους ενέργειες πλέον θα έχουν και την τιμωρία που τους αρμόζει. Για τον λόγο αυτό, η Δημοτική Αρχή βρίσκεται σε στενή συνεργασία με τις Αρχές και παρακαλώ θερμά και τους δημότες να καταγγέλλουν χωρίς φόβο τέτοιου είδους φαινόμενα. Ως εδώ με αυτές τις απαράδεκτες συμπεριφορές και τους συνεχόμενους εσκεμμένους βανδαλισμούς που τελικά τους μόνους που ζημιώνουν είναι τους πολίτες του Πειραιά».

Σχόλια

TOP NEWS

Δεν πείνασαν, ούτε κρύωσαν...

Homo epistimonous

Πρώτο Champions League για την Παρί Σεν Ζερμέν, 5-0 την Ίντερ στον τελικό!

Η Τσέλσι ισοπέδωσε τον Παναθηναϊκό

Στην τελική ευθεία για τον Μαραθώνιο: Μπείτε στην «Ομάδα Προσφοράς ΟΠΑΠ» με τρία απλά βήματα (video)

Να τους σκίζει το λαρύγγι...

Απέφυγε τα χειρότερα η ΑΕΚ, 2-2 με Βόλο στο Πανθεσσαλικό (video)

Πέρασε από του Ρέντη ο ΠΑΟΚ, 3-2 τον Ολυμπιακό

Translate

ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ!

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Επικοινωνία

flogaspot@gmail.com