Χάσι: «Νίκη χωρίς να δεχτούμε τέρμα»


Νίκη με μηδέν παθητικό θέλει ο τεχνικός του Ολυμπιακού Μπέσνικ Χάσι στο παιχνίδι των «ερυθρόλευκων» με την Ριέκα που θα γίνει την Τετάρτη (16/8) για τα πλέι οφ του Champions League.

Ο Χάσι στη συνέντευξη Τύπου τόνισε ότι «… είναι πολύ σημαντικό να κρατήσουμε το μηδέν στην άμυνα, αλλά παίζοντας στην έδρα μας θα είναι σημαντικό να κερδίσουμε». Παράλληλα τόνισε ότι έχει καταστρώσει τα πλάνα του για το αυριανό παιχνίδι, ενώ χαρακτήρισε δύσκολο αντίπαλο τη Ριέκα, καθώς, όπως είπε χαρακτηριστικά, «αν βρεθούν μπροστά στο σκορ, είναι δύσκολα τα πράγματα».

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Χάσι:

– Για το τι του είπε ο βοηθός του για τον αγώνα της Ριέκα με την Όσιγεκ: «Κατ’ αρχήν τα παιχνίδια του πρωταθλήματος και της Ευρώπης είναι διαφορετικά. Δεν σημαίνει ότι βγάζουμε κάποιο συμπέρασμα από αυτό το παιχνίδι που είδαμε ή κάποιο άλλο. Εμείς γνωρίζουμε τη Ριέκα και βαθιά και από άλλα παιχνίδια».

– Για το αν παίξει ο Ομάρ και την κατάσταση στην οποία βρίσκεται ο Οτζίτζα-Οφόε: «Δεν ξέρω αν θα παίξει ο Ομάρ. Σίγουρα θα είναι στην αποστολή, αλλά δεν ξέρουμε αν θα είναι βασικός ή θα βρίσκεται στον πάγκο. Οσο για τον Οφόε, ξεκίνησε τις προπονήσεις και θα δούμε ποια είναι η κατάστασή του για να αποφασίσουμε».

– Για το ποιο σκορ θα θεωρούσε ιδανικό για πρώτη αναμέτρηση στο «Γεώργιος Καραϊσκάκης»: «Όλοι γνωρίζουμε ότι τα ευρωπαϊκά παιχνίδια είναι διαφορετικά από των πρωταθλημάτων και ειδικά με αυτή την ομάδα. Αν βρεθούν μπροστά στο σκορ, είναι δύσκολα τα πράγματα. Θέλουμε να κρατήσουμε το αποτέλεσμα, θέλουμε ένα καλό αποτέλεσμα και ειδικά μπροστά στον κόσμο όποιο κι αν έρθει είναι ευπρόσδεκτο».

– Για το αν λειτούργησαν υπέρ του Ολυμπιακού οι 15 ημέρες που πέρασαν από το προηγούμενο επίσημο παιχνίδι της ομάδας: «Θα δούμε πως έδρασε ο χρόνος. Όπως όλες οι ομάδες, έτσι κι εμείς είχαμε προβλήματα. Προκύπτουν τραυματισμοί από την προετοιμασία. Κάποιοι χάνουν το ρυθμό τους, κάποιοι άλλοι βρίσκουν καλύτερο. Θα προσπαθήσουμε να μπούμε με καλύτερη ψυχολογία στο γήπεδο και να κρατήσουμε υπέρ μας αυτό το στοιχείο, πιστεύω ότι τα πράγματα θα πάνε καλά».

– Για το αν είχε να επιλέξει ανάμεσα σε νίκη με ένα γκολ διαφορά και «μηδέν» στην άμυνα και σε «λευκή» ισοπαλία: «Δεν πιστεύω στις νεράιδες και δεν ονειρεύομαι πάρα πολύ. Όπως είπα, είναι πολύ σημαντικό να κρατήσουμε το μηδέν στην άμυνα, αλλά παίζοντας στην έδρα μας θα είναι σημαντικό να κερδίσουμε».

– Για το αν είναι πιθανό οι παίκτες του να υποτιμήσουν τη Ριέκα: «Κανείς δεν έχει τέτοια σκέψη, γιατί γνωρίζουμε ότι η Ριέκα είναι μία καλή ομάδα που έχει αποκλείσει τη Σάλτσμπουργκ και συνεχίζει με την ίδια ομάδα που είχε και τη προηγούμενη χρονιά. Εχει νέους παίκτες 23-27 ετών που βρίσκονται σε καλύτερη φυσική κατάσταση και είναι ένας δύσκολος αντίπαλος».

– Για το πλάνο του και το αν θα περιμένει την τελευταία προπόνηση της Ριέκα, προκειμένου να κάνει κάποια αλλαγή σ’ αυτό: «Έχω αποφασίσει και έχω καταστρώσει τα πλάνα μου. Έχουμε κάνει τρεις πολύ καλές προπονήσεις τις τελευταίες ημέρες. Είμαστε συγκεντρωμένοι και έτσι θέλουμε να συνεχίσουμε».

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Σχόλια

TOP NEWS

Homo epistimonous

Πρώτο Champions League για την Παρί Σεν Ζερμέν, 5-0 την Ίντερ στον τελικό!

Η Τσέλσι ισοπέδωσε τον Παναθηναϊκό

Στην τελική ευθεία για τον Μαραθώνιο: Μπείτε στην «Ομάδα Προσφοράς ΟΠΑΠ» με τρία απλά βήματα (video)

Απέφυγε τα χειρότερα η ΑΕΚ, 2-2 με Βόλο στο Πανθεσσαλικό (video)

Πέρασε από του Ρέντη ο ΠΑΟΚ, 3-2 τον Ολυμπιακό

Άρης-Κηφισιά 1-1: Το «κύκνειο άσμα» του Χιμένεθ στο «Βικελίδης» (video)

Να τους σκίζει το λαρύγγι...

Translate

ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ!

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Επικοινωνία

flogaspot@gmail.com