Τώρα σωθήκαμε…


«Η οικονομία της Ελλάδας βρίσκεται στο σωστό δρόμο», υποστήριξε ο Βόλφανγκ Σόιμπλε στο γαλλικό ραδιόφωνο Intel Radio σκορπίζοντας …πανηγυρισμούς στο Μέγαρο Μαξίμου. Με λίγα λόγια, τώρα… σωθήκαμε.


Ο Γερμανός υπουργός οικονομικών επιθσήμανε επίσης ότι «η εμπιστοσύνη έχει επιστρέψει και σε κάθε περίπτωση η χώρα πρέπει να συνεχίσει τις προσπάθειές της»,  ενώ ερωτηθείς για την αποχώρησή του από το υπουργείο Οικονομικών υποστήριξε ότι «οχτώ χρόνια είναι αρκετά, οι δυνάμεις μου έχουν κάποια όρια».

Αναφορικά με το ευρωπαϊκό όραμα του Εμανουέλ Μακρόν, ο Γερμανός αξιωματούχος δήλωσε: «Γαλλία και Γερμανία αποτελούν τον πυρήνα της Ευρώπης και της προόδου της. Είμαι βέβαιος ότι η Άνγκελα Μέρκελ θα πείσει και τους επόμενους εταίρους της να συμμερισθούν το όραμα της ίδιας και του Γάλλου Προέδρου», είπε.

Σχολιάζοντας, πάντως, όσους ψήφισαν το ακροδεξιό κόμμα AFD, δήλωσε ότι σε καμία περίπτωση δεν είναι όλοι Ναζί. «Πρέπει να τους σεβόμαστε και τα κίνητρά τους πρέπει να λαμβάνονται σοβαρά υπ’ όψιν».

Σχόλια

TOP NEWS

Homo epistimonous

Δεν πείνασαν, ούτε κρύωσαν...

Η Τσέλσι ισοπέδωσε τον Παναθηναϊκό

Πρώτο Champions League για την Παρί Σεν Ζερμέν, 5-0 την Ίντερ στον τελικό!

Στην τελική ευθεία για τον Μαραθώνιο: Μπείτε στην «Ομάδα Προσφοράς ΟΠΑΠ» με τρία απλά βήματα (video)

Να τους σκίζει το λαρύγγι...

Απέφυγε τα χειρότερα η ΑΕΚ, 2-2 με Βόλο στο Πανθεσσαλικό (video)

Πέρασε από του Ρέντη ο ΠΑΟΚ, 3-2 τον Ολυμπιακό

Translate

ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ!

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Επικοινωνία

flogaspot@gmail.com