Τρέχουν οι διαδικασίες για τη νέα Τούμπα


Σε φάση ουσιαστικής προώθησης εισέρχεται το πρότζεκτ της Νέας Τούμπας, με τον ΠΑΟΚ και την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας να κινούνται στην ίδια κατεύθυνση για την επιτάχυνση των διαδικασιών. Το νέο γήπεδο δεν αντιμετωπίζεται μόνο ως αθλητική εγκατάσταση, αλλά ως έργο αστικής ανάπλασης με ευρύτερο αποτύπωμα για τη Θεσσαλονίκη.

Αντιπροσωπεία της ΠΑΟΚ επισκέφθηκε τα γραφεία της Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, όπου πραγματοποιήθηκε συνάντηση με την περιφερειάρχη Αθηνά Αθανασιάδου-Αηδονά. Στο τραπέζι τέθηκαν οι μελέτες που έχουν προχωρήσει, τα επόμενα στάδια αδειοδοτήσεων και ο συνολικός σχεδιασμός για την αναβάθμιση της περιοχής γύρω από την Τούμπα.

Τον «δικέφαλο του Βορρά» εκπροσώπησαν η CEO Μαρία Γκοντσαρόβα, ο υπεύθυνος γηπεδικών εγκαταστάσεων Γιάννης Δημογιάννης, το μέλος της διοίκησης Μάριος Τσάκας και ο νομικός σύμβουλος Ανδρέας Παπαμιμίκος, παρουσιάζοντας αναλυτικά την πορεία του έργου.

Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr 

Σχόλια

TOP NEWS

Homo epistimonous

Πρώτο Champions League για την Παρί Σεν Ζερμέν, 5-0 την Ίντερ στον τελικό!

Η Τσέλσι ισοπέδωσε τον Παναθηναϊκό

Στην τελική ευθεία για τον Μαραθώνιο: Μπείτε στην «Ομάδα Προσφοράς ΟΠΑΠ» με τρία απλά βήματα (video)

Απέφυγε τα χειρότερα η ΑΕΚ, 2-2 με Βόλο στο Πανθεσσαλικό (video)

Πέρασε από του Ρέντη ο ΠΑΟΚ, 3-2 τον Ολυμπιακό

Να τους σκίζει το λαρύγγι...

Άρης-Κηφισιά 1-1: Το «κύκνειο άσμα» του Χιμένεθ στο «Βικελίδης» (video)

Translate

ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ!

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Επικοινωνία

flogaspot@gmail.com