Ο Κούγιας έφερε κοντά Σαββίδη και Μαρινάκη


Ο Κούγιας πριν φύγει από τη ζωή κι αφήσει αυτό το μεγάλο κενό στο ποδόσφαιρο, τη δικηγορία και στα τηλεοπτικά πάνελ, είχε φροντίσει να φτιάξει κάτι καινούργιο. Ήτο δικηγόρος του Γκαγκάτση φάδερ στην υπόθεση της Κάρτας Υγείας όταν έσκασε το θέμα της πολυιδιοκτησίας ΠΑΟΚ και Ξάνθης. Μετά από σχετική καταγγελία του Ολυμπιακού.

Ο Ολυμπιακός τον έβαλε να κυνηγήσει μία υπόθεση που ο ίδιος είχε δημιουργήσει, αυτός ήταν που πρότεινε στο Σαββίδη να πάρει μέσω Καλπαζίδη την Ξάνθη.

Μετά την οριστική απαλλαγή του ΠΑΟΚ από CAS και Γεραπετρίτη και τον υποβιβασμό της Ξάνθης, ο Κούγιας μέσω του φάδερ και του υιού Γκαγκάτση πρότεινε κι ανέλαβε την εργολαβία της συμμαχίας ανάμεσα σε Ολυμπιακό και ΠΑΟΚ. Έφερε κοντά Σαββίδη και Μαρινάκη, κατάφερε αυτό που φάνταζε αδύνατον. Και ως ανταμοιβή του δόθηκε η αντιπροεδρία στον Ολυμπιακό. Τιμής ένεκεν, χωρίς γκαφρά.

Διαβάστε τη συνέχεια στο paixebala.gr 

Σχόλια

TOP NEWS

Δεν πείνασαν, ούτε κρύωσαν...

Να τους σκίζει το λαρύγγι...

Βολικός αποκλεισμός του Παναθηναϊκού από το Final Four της Αθήνας

Τέσσερις αγωνιστικές κεκλεισμένων των θυρών και πρόστιμο 150.000 ευρώ στον Ολυμπιακό (pics)

Ο Γιαννακόπουλος έκανε το λάθος με Αταμάν

Τα έχουν κάνει πλακάκια

Ισοπαλία 0-0 Άρης και Ατρόμητος (video)

Γιατί δόθηκε το πέναλτι του Πανσερραϊκού

Translate

ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ!

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Επικοινωνία

flogaspot@gmail.com