Κι όποιος αντέξει…

Ξεκινούν διαδικασίες διαγραφών απεργοσπαστών από την ΕΣΗΕΑ
Οι απεργιακές κινητοποιήσεις του κλάδου είναι η μόνη διέξοδος για την διασφάλιση των κοινωνικών δικαιωμάτων και του δημόσιου αγαθού της ενημέρωσης, τα οποία οι δημοσιογράφοι επιμένουν να υπηρετούν με αποφασιστικότητα.

Το Δ.Σ. της ΕΣΗΕΑ χαιρετίζει τους αγώνες του δημοσιογραφικού κόσμου, που από την περασμένη Πέμπτη με τις απεργιακές κινητοποιήσεις δίνει δυναμική απάντηση σε όσους θέλουν να καταργήσουν την αυτονομία των Ταμείων και των πόρων τους, που μαζί με τις Ενώσεις Συντακτών αποτελούν πυλώνες της ανεξαρτησίας τους.

Θεωρούμε ότι, τις νέες απεργιακές δράσεις και μορφές του αγώνα όλοι οι συνάδελφοι θα υπηρετήσουν από τα έντυπα, τα ραδιοτηλεοπτικά και τα διαδικτυακά Μέσα, μαζί με τους ανέργους, τους απλήρωτους και τους συνταξιούχους συναδέλφους.

Σ΄ αυτόν τον αγώνα υπήρξαν δυστυχώς και μελανά σημεία με κρούσματα απεργοσπασίας, τα οποία το Δ.Σ. καταγγέλλει και καταδικάζει δημόσια. Στη σημερινή έκτακτη συνεδρίασή του το Δ.Σ. της ΕΣΗΕΑ αποφάσισε να κινήσει τις διαδικασίες διαγραφής των απεργοσπαστών.

Πρέπει όλοι να αντιληφθούν ότι, εργοδοτικές πρακτικές και απόπειρες διάσπασης του συνδικαλιστικού κινήματος, από πολιτικά και άλλα κέντρα δεν θα περάσουν. Οι αγώνες μας δεν υπονομεύονται.

ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

Σχόλια

TOP NEWS

Homo epistimonous

Πρώτο Champions League για την Παρί Σεν Ζερμέν, 5-0 την Ίντερ στον τελικό!

Η Τσέλσι ισοπέδωσε τον Παναθηναϊκό

Στην τελική ευθεία για τον Μαραθώνιο: Μπείτε στην «Ομάδα Προσφοράς ΟΠΑΠ» με τρία απλά βήματα (video)

Να τους σκίζει το λαρύγγι...

Απέφυγε τα χειρότερα η ΑΕΚ, 2-2 με Βόλο στο Πανθεσσαλικό (video)

Πέρασε από του Ρέντη ο ΠΑΟΚ, 3-2 τον Ολυμπιακό

Άρης-Κηφισιά 1-1: Το «κύκνειο άσμα» του Χιμένεθ στο «Βικελίδης» (video)

Translate

ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ!

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Επικοινωνία

flogaspot@gmail.com