![]() |
| Οι δύο ανακοινώσεις της Ένωσης Συντακτών |
Η απαίτηση για υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας παραμένει μείζον θέμα. Οι συνάδελφοι, που ήδη απασχολούνται, οφείλουν να εργάζονται, όπως και οι νεοπροσλαμβανόμενοι, με μισθωτή εργασία και πλήρη εργασιακά και κοινωνικοασφαλιστικά δικαιώματα, όπως αυτά μέχρι στιγμής προκύπτουν από την αναβίωση των συμβάσεών τους.
Σε καμία περίπτωση η ΕΣΗΕΑ δεν νομιμοποιεί διαδικασίες για δημοσιογράφους δύο ταχυτήτων στην ΕΡΤ και διαφωνεί ακόμη και με το ενδεχόμενο περιορισμού των εσόδων της, γεγονός που επίσης δημιουργεί κινδύνους για επιστροφή σε πρακτικές και πολιτικές, που η κοινωνία και ο Κλάδος έχουν καταδικάσει.
ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΟ MEGA
Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ αποφάσισε την κήρυξη νέας 4ωρης στάσης εργασίας
- από τις 18.00 έως τις 22.00, την Πέμπτη, 13 Οκτωβρίου 2016 για όλους τους δημοσιογράφους, οι οποίοι εργάζονται στον τηλεοπτικό σταθμό «MEGA».
- από τις 20.00 έως τις 24.00, την Πέμπτη, 13 Οκτωβρίου 2016 για όλους τους δημοσιογράφους που εργάζονται στην ιστοσελίδα «megatv.com».
Οι απεργιακές κινητοποιήσεις συνεχίζονται έπειτα από την αθέτηση της δέσμευσης της εργοδοσίας να καταβάλει τις οφειλόμενες αποδοχές των μηνών Μαΐου, Ιουνίου, Ιουλίου, Αυγούστου και Σεπτεμβρίου 2016, καθώς και την ελλιπή πληροφόρηση των εργαζομένων, γεγονός το οποίο δημιουργεί κλίμα ανασφάλειας και αβεβαιότητας.
Το Δ.Σ. της ΕΣΗΕΑ ζητεί:
- Την καταβολή όλων των οφειλομένων αποδοχών προς τους συναδέλφους δημοσιογράφους.
- Την ενημέρωση όλων των εργαζομένων για τα προβλήματα που αφορούν στη λειτουργία του Τ/Σ.
ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Κάνε σχόλιο