ΕΣΗΕΑ: «Εκκωφαντική» η σιωπή για τον ΔΟΛ

Στέλνει μήνυμα σε Τράπεζες, Ψυχάρη και Κυβέρνηση η Ενωση Συντακτών
Με μια δικαστική απόφαση στα μέτρα των Τραπεζών, επιχειρείται να κλείσει η ιστορία του ΔΟΛ. Τα πραγματικά θύματα, όμως, αυτής της εξέλιξης, είναι οι εργαζόμενοι, οι οποίοι αν και επτά μήνες απλήρωτοι, με την δική τους αυτοθυσία κρατούν ανοιχτά «Το Βήμα», «Τα Νέα», τα περιοδικά, το «ΒΗΜΑ FM» και τα διαδικτυακά Μέσα του Ομίλου.

Η ιδιοκτησία εξακολουθεί μετά από τόσους μήνες να έχει αιχμαλώτους τους εργαζόμενους και να διαπραγματεύεται τα δικά της συμφέροντα, ώστε να μπορέσει να δραπετεύσει με τις λιγότερες απώλειες.

Οι πολιτικές δυνάμεις οφείλουν στο όνομα της πολυφωνίας και της Δημοκρατίας, να μην επιτρέψουν να κλείσουν δύο ιστορικές εφημερίδες και να βρεθούν στο δρόμο 550 εργαζόμενοι.

Η Κυβέρνηση, η οποία ανακοίνωσε στη Βουλή πρωτοβουλία για θεσμική αντιμετώπιση των προβλημάτων του Τύπου, οφείλει άμεσα να φέρει το θέμα στη Βουλή και να καλέσει τα πολιτικά κόμματα να πάρουν ξεκάθαρη θέση, ώστε να δώσουν λύση στο αδιέξοδο.

Η ΕΣΗΕΑ αποσαφηνίζει για μια ακόμη φορά, ότι τα δικαιώματα των εργαζομένων είναι αδιαπραγμάτευτα.

Είναι η ώρα που όλοι κρίνονται: οι Τράπεζες, η ιδιοκτησία του ΔΟΛ, οι πολιτικοί.  

Δεν θα γλιτώσουν από τις ιστορικές τους ευθύνες.

Σχόλια

TOP NEWS

Homo epistimonous

Πρώτο Champions League για την Παρί Σεν Ζερμέν, 5-0 την Ίντερ στον τελικό!

Η Τσέλσι ισοπέδωσε τον Παναθηναϊκό

Στην τελική ευθεία για τον Μαραθώνιο: Μπείτε στην «Ομάδα Προσφοράς ΟΠΑΠ» με τρία απλά βήματα (video)

Να τους σκίζει το λαρύγγι...

Απέφυγε τα χειρότερα η ΑΕΚ, 2-2 με Βόλο στο Πανθεσσαλικό (video)

Πέρασε από του Ρέντη ο ΠΑΟΚ, 3-2 τον Ολυμπιακό

Άρης-Κηφισιά 1-1: Το «κύκνειο άσμα» του Χιμένεθ στο «Βικελίδης» (video)

Translate

ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ!

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Επικοινωνία

flogaspot@gmail.com