Κυκλοφορούν από αύριο ΤΑ ΝΕΑ

Η ανακοίνωση της ΕΣΗΕΑ για την δικαστική απόφαση που αφορά τον ΔΟΛ
ΤΟ πρώτο ΒΗΜΑ έγινε. Κυκλοφορούν ήδη από αύριο ΤΑ ΝΕΑ. Ο αγώνας των εργαζομένων, που πίστεψαν στη δύναμή τους, δικαιώνεται και με την δικαστική απόφαση.

Ξαναβγαίνουν στο περίπτερο οι δύο ιστορικές εφημερίδες και τα περιοδικά, παίζει πάλι το πρόγραμμα στο ΒΗΜΑ FM και παραμένουν σε πλήρη λειτουργία το in.gr και οι ιστοσελίδες των εφημερίδων.

Μετά και την αυτοτελή αίτηση της ΕΣΗΕΑ, εκ μέρους όλων των εργαζομένων του ΔΟΛ, το Δικαστήριο:

«…Διατάσσει την αποδέσμευση του ως άνω τραπεζικού λογαριασμού, προκειμένου κάθε κατατεθησόμενο από την έκδοση της παρούσας και εφεξής σε αυτόν ποσό είτε από την εταιρεία με την επωνυμία «ΑΡΓΟΣ Α.Ε.» είτε από τρίτους οφειλέτες της ανώνυμης εταιρείας με την επωνυμία «Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη [ΔΟΛ] Α.Ε.» να διατίθεται ελεύθερα από την τελευταία αποκλειστικώς και μόνο για τις ανάγκες εξακολούθησης της λειτουργίας της επιχείρησης της και ειδικότερα για την κάλυψη των εξόδων λειτουργίας της και την καταβολή της μισθοδοσίας των εργαζομένων σε αυτήν…».

Το Δ.Σ. της ΕΣΗΕΑ χαιρετίζει την πρώτη αυτή νίκη των εργαζομένων, που είναι, σε αυτή τη φάση, η διατήρηση των θέσεων εργασίας και η πληρωμή των αποδοχών τους.

Όλοι μαζί συνεχίζουμε…

Σχόλια

TOP NEWS

Homo epistimonous

Πρώτο Champions League για την Παρί Σεν Ζερμέν, 5-0 την Ίντερ στον τελικό!

Η Τσέλσι ισοπέδωσε τον Παναθηναϊκό

Στην τελική ευθεία για τον Μαραθώνιο: Μπείτε στην «Ομάδα Προσφοράς ΟΠΑΠ» με τρία απλά βήματα (video)

Να τους σκίζει το λαρύγγι...

Απέφυγε τα χειρότερα η ΑΕΚ, 2-2 με Βόλο στο Πανθεσσαλικό (video)

Πέρασε από του Ρέντη ο ΠΑΟΚ, 3-2 τον Ολυμπιακό

Άρης-Κηφισιά 1-1: Το «κύκνειο άσμα» του Χιμένεθ στο «Βικελίδης» (video)

Translate

ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ!

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Επικοινωνία

flogaspot@gmail.com