Νέο τριετές συμβόλαιο με την Μονακό υπέγραψε ο Ζαρντίμ


Στην τεχνική ηγεσία της Μονακό, θα βρίσκεται μέχρι το 2020 ο Λεονάρντο Ζαρντίμ, ο οποίος υπέγραψε νέο συμβόλαιο με τους Μονεγάσκους, διάρκειας τριών ετών.

Στο Πριγκιπάτο, θα παραμείνει ο Λεονάρντο Ζαρντίμ, καθώς ο Πορτογάλος τεχνικός ανανέωσε το συμβόλαιό του με την Μονακό για τα επόμενα τρία χρόνια.

«Η εμπιστοσύνη που μου έδειξε η ομάδα ήταν πάντα σημαντική για μένα. Νιώθω κομμάτι της ομάδας και της πόλης, συνεπώς, είμαι πολύ χαρούμενος που συνεχίζω να εργάζομαι για τη Μονακό. Είμαι σίγουρος πως το μέλλον θα είναι συναρπαστικό με τη Μονακό», τόνισε ο Ζαρντίμ, που οδήγησε φέτος την Μονακό στα ημιτελικά του Champions League και στην κατάκτηση του Πρωταθλήματος Γαλλίας.

CTVIEW

Σχόλια

TOP NEWS

Δεν πείνασαν, ούτε κρύωσαν...

Homo epistimonous

Πρώτο Champions League για την Παρί Σεν Ζερμέν, 5-0 την Ίντερ στον τελικό!

Η Τσέλσι ισοπέδωσε τον Παναθηναϊκό

Στην τελική ευθεία για τον Μαραθώνιο: Μπείτε στην «Ομάδα Προσφοράς ΟΠΑΠ» με τρία απλά βήματα (video)

Να τους σκίζει το λαρύγγι...

Απέφυγε τα χειρότερα η ΑΕΚ, 2-2 με Βόλο στο Πανθεσσαλικό (video)

Τέσσερις αγωνιστικές κεκλεισμένων των θυρών και πρόστιμο 150.000 ευρώ στον Ολυμπιακό (pics)

Translate

ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ!

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Επικοινωνία

flogaspot@gmail.com