ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗΝ 48ΩΡΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΓΙΑ ΤH ΔΙΑΣΩΣΗ ΤΟΥ ΕΔΟΕΑΠ


Η Φλόγα των Σπορ συμμετέχει και πάλι στην 48ωρη απεργία που κήρυξαν η ΕΣΗΕΑ με τις συνεργαζόμενες ενώσεις των ΜΜΕ για την διάσωση του ΕΔΟΕΑΠ.

Μαζί σας και πάλι από μεθαύριο Πέμπτη.

Δείτε ΕΔΩ την σχετική ανακοίνωση. 

Σχόλια

TOP NEWS

Δεν πείνασαν, ούτε κρύωσαν...

Να τους σκίζει το λαρύγγι...

Ο WADA εξουσιοδότησε εκ νέου τον RUSADA για την διενέργεια ελέγχων ντόπινγκ

Ο Γιαννακόπουλος έκανε το λάθος με Αταμάν

Homo epistimonous

Τέσσερις αγωνιστικές κεκλεισμένων των θυρών και πρόστιμο 150.000 ευρώ στον Ολυμπιακό (pics)

Οι βετεράνοι της ΑΕΚ παίζουν με τον Ακρίτα Χλώρακα (εικόνες)

Θα έρθει χοντρό στραπάτσο για ΟΦΗ

Translate

ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ!

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Επικοινωνία

flogaspot@gmail.com