Η πρόταση της εισαγγελέως για την Κάρτα Υγείας


Την ενοχή των τεσσάρων εκ των πέντε πρώην παραγόντων της ΕΠΟ, από τους οποίους οι τρεις έχουν διατελέσει πρόεδροί της, πρότεινε η εισαγγελέας Νικολάου στο πενταμελές εφετείο κακουργημάτων, σήμερα τον πρωί για την περιβόητη υπόθεση της Κάρτας Υγείας.

Πιο συγκεκριμένα η εισαγγελέας πρότεινε την ενοχή των τριών πρώην προέδρων Βασίλη Γκαγκατση, Σοφοκλή Πιλάβιου και Γιώργου Γκιρτζίκη, αλλά και του πρώην αναπληρωτή προέδρου Γιάννη Οικονομίδη. Από την τετράδα των ενόχων της εισαγγελέως εξαιρέθηκε ο πρώην σύμβουλος της ομοσπονδίας Γιώργος Σιντόρης.

Υπενθυμίζουμε ότι και οι πέντε πρώην παράγοντες της ΕΠΟ έχουν καταδικαστεί σε 5 χρόνια κάθειρξη σε πρώτο βαθμό και μετά τις απολογίες τους, σήμερα συνεχίστηκε η δική με την πρόταση της εισαγγελέως και την αγόρευση της πολιτικής αγωγής.

Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr 

Σχόλια

TOP NEWS

Homo epistimonous

Πρώτο Champions League για την Παρί Σεν Ζερμέν, 5-0 την Ίντερ στον τελικό!

Η Τσέλσι ισοπέδωσε τον Παναθηναϊκό

Στην τελική ευθεία για τον Μαραθώνιο: Μπείτε στην «Ομάδα Προσφοράς ΟΠΑΠ» με τρία απλά βήματα (video)

Να τους σκίζει το λαρύγγι...

Απέφυγε τα χειρότερα η ΑΕΚ, 2-2 με Βόλο στο Πανθεσσαλικό (video)

Πέρασε από του Ρέντη ο ΠΑΟΚ, 3-2 τον Ολυμπιακό

Άρης-Κηφισιά 1-1: Το «κύκνειο άσμα» του Χιμένεθ στο «Βικελίδης» (video)

Translate

ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ!

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Επικοινωνία

flogaspot@gmail.com