Όταν η ερασιτεχνική διαχείριση συναντά τη… θεσσαλική φιλοξενία


Δέκα ολόκληρους μήνες είχε στη διάθεσή του το ΟΑΚΑ για να οργανώσει τον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας. Δέκα μήνες προειδοποίησης από την ΕΠΟ, έγγραφα, επιστολές, επιβεβαιώσεις, δεσμεύσεις. Και τι κατάφερε το μεγαλύτερο στάδιο της χώρας; Να μειώσει τη χωρητικότητά του κατά 80% τρεις μήνες πριν τον τελικό. Ούτε στα πιο τραγικά σενάρια ερασιτεχνισμού δεν θα μπορούσε κανείς να φανταστεί κάτι τέτοιο…


Αλλά όπως πάντα σε αυτή τη χώρα, όταν η πρωτεύουσα αποτυγχάνει, η περιφέρεια είναι έτοιμη να σώσει την κατάσταση. Και ποιος άλλος από τον πάντα πρόθυμο Αχιλλέα Μπέο, δήμαρχο Βόλου, να σηκώσει το χέρι και να προσφέρει το Πανθεσσαλικό; Μία επικοινωνία από τον πρόεδρο της ΕΠΟ Μάκη Γκαγκάτση κι ο Μπέος «ανταποκρίθηκε άμεσα», όπως αναφέρει και η ανακοίνωση της ομοσπονδίας. Φυσικά ανταποκρίθηκε! Ποτέ δεν χάνει την ευκαιρία να φιλοξενήσει τον μεγάλο τελικό!

Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr 

Σχόλια

TOP NEWS

Homo epistimonous

Πρώτο Champions League για την Παρί Σεν Ζερμέν, 5-0 την Ίντερ στον τελικό!

Η Τσέλσι ισοπέδωσε τον Παναθηναϊκό

Στην τελική ευθεία για τον Μαραθώνιο: Μπείτε στην «Ομάδα Προσφοράς ΟΠΑΠ» με τρία απλά βήματα (video)

Να τους σκίζει το λαρύγγι...

Απέφυγε τα χειρότερα η ΑΕΚ, 2-2 με Βόλο στο Πανθεσσαλικό (video)

Πέρασε από του Ρέντη ο ΠΑΟΚ, 3-2 τον Ολυμπιακό

Άρης-Κηφισιά 1-1: Το «κύκνειο άσμα» του Χιμένεθ στο «Βικελίδης» (video)

Translate

ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ!

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Επικοινωνία

flogaspot@gmail.com